mandag 3. april 2017

FLOTT utstillingshelg! Utstillingsresultatene kommer under Utstillingsresultater :) Kjempefornøyd med helga.












Bilde med dommer må til. Rhina BIM balp

BIR valp Alex Elle's Great Love To Share og BIM Valp Snekvika's Zita ( Rhina Chanel) På søndag stilte jeg ikke Rhina valpen, men hennes kullsøster som ble nr. 2 lørd. ble BIM og samme hannvalp BIR på søndag. Skal vise videoer også.
'

Glade eiere. Dommer: Maria Gabriela C. Veiga fra Portugal. 


Unghund Kelzo fikk jammen sitt 1. Cert på lørdag, og CK og Reserve Cert på søndag. 






Foran Kelzo her.. er NUCH Snekvika's Simba Casanova er helbror med Rhina. Samme foreldre. 

Her har jeg skjønt at Kelzo - Oliver Av Tibbehaugen vil få CERT :) Sitt 1. 

Jublende glad!!!! For fine gutten min! 

Venter på å komme inn i ringen med Åpenklasse jenta mi Muni. Månestråle Av Tibbehaugen. 



Dommeren syntes hun var litt lav. Så med fin kritikk ellers VG premiert lørdag. Og hun fikk EXC og beste tispe i klassen uten CK søndag. Nydelig kritikk søndag også. Veldig fornøyd ble jeg. 

Får sikkert lengre pels til juni utstillingen etter røytetid. Har hatt 5 i røytetid her. Men slik er dette livet :) 

Så koselig at Ingrid Myrvang kom og så på, og hjalp meg med lufting. Hun har Tingeling fra meg. Er Q - Askepott Av Tibbehaugen og kullsøster til Kissi mi. Her er Tingeling og Kelzo, som med en gang kjente hverandre igjen. Tingeling har så godt av å ha fått seg ei venninne sammen med seg. 


Her tar Nina Helen Trøger bilde av de. Nina - Helen skal kjøpe gutten i kullet til mi Tingeling . Må si takk til Nina - Helen sin mann Leif Helge som også hjalp meg med å filme og Nina tok bilder for meg. 

Nyyyyydelig skue på ettermiddagen før sola gikk ned. Har jo så fin utstikt. 

Ingen kommentarer: