tirsdag 9. mai 2017

Vi går her og venter og venter på at Laleh og Jana skal få sine valper. termin idag, på Laleh.

En rask tur idag, nedenfor flyplassen. Her med Kelzo og Rozi. Hjemme kan Laleh føde idag. Terminen er der. Jana har den 15.ende. Hun vet jeg har 7 valper. Kanskje Laleh har 4 - 5  ?












Søte Vikki. Hun blir også her. Sammen med min 1.valgte; Vaiana. Tar ingen risk... og ikke sikert Tingeling får tisper engang ... i sitt siste kull... om 1,5 år. 

Må bare si at hele kullet er flott.

Nå blir du pappa snart... Lenny. med Laleh. Tror du vet mye om det :) Virker sånn :) 



Annie og Alva hos Ann Kristin på Andselv. Adelin og Daniel er på en ferietur, og da er det fint at Ann Kristin som har Alva, kan passe Annie. Adelin er datter til Ann-Kristin. 

Du er en engel, Alva. Smask på deg- Jeg klarte til slutt å selge deg... men vet godt jeg får treffe deg igjen,,, Ann Kristin har vært så grei og passet 3 hunder for meg, puljevis. Både Tingeling, Annie og Timon har hun passet. Ennå står Alva på meg, men blir overført i desember, det høres ut for at hun trives og har det godt der. Og det er jo det man unner alle sine å ha det. GODT. 

Se nå på denne sjarmøren!!! T - Buzz i sitt nye hjem. Det går bare fint . 




Kos med matmor på guvet. 

Ingen kommentarer: