mandag 10. juli 2017

Fine dager. Med masse kos og spennende øyeblikk, om jeg skal si det sånn.

Jack Sparrow er kommet hjem til "storebror" TB :) 

Flott bilde av Nina-Helen med sine gutter på 4 ben. Sparrow og TB. Begge fra meg. 

STOR glede da far Leif - Helge fikk se Jack Sparrow for første gang......live. 









Hos han Far 








Haifaa blir ikke solgt til utlandet likevel Jeg selv syntes hun begynte å få et stort underbitt, eller iallefall bra større siden jeg så på det sist.... viste oppdretteren foto av det, og da var det for stort for henne. Helt OK. For jeg vil heller ikke selge til noen som skal stille mye ut, og da vil jeg gi det beste. Haifaa Meni har pass med seg. Får følge litt med bittet, om jeg selger henne. Hun er bare så fin på alt. 




Nina Helen hjalp meg med bilder tatt av bittet. Ikke enkelt å gjøre alene. 

Laleh skjønner noen skal dra... især når hun så det buret komme i stua. 

Sparrow sover siste blund i den grinda der, før hans nye "foreldre" kommer og henter han. Bor på Storsteinnes nå.




Igår kveld paret Hunter Annie. Håper på valper rundt 10. sept. Jeg får ta ferie i august, jeg. Fint par. PRA3 Frie er de, 0/0 PL og Øyelyst Intet påvist. Med et veldig snilt og godt gemytt. Blir Annie sitt 2. kull. Er fylt 4 år nå. 

Ingen kommentarer: